Handelsbetingelser

Handelsbetingelser til Privat kunder fra C ud Ejendomsservice ApS. 

 

De generelle oplysninger om virksomheden. 

Navn: C ud Ejendomsservice ApS 

CVR: 40804463 

Telefon: 93 95 58 58 

E-mail: info@cudservice.dk 

 

 

Bestillinger: 

Bestilling sker som udgangspunkt online via vores hjemmeside cudservice.dk som der er et bookingsystem på. 

Såfremt du ønsker en serviceydelse, som ikke kan bookes via bookingsystemet, bedes du kontakte os på e-mail eller telefon. F.eks. pudsning af et drivhus, en udestue og altanglas eller ovenlysvinduer/velux eller lignede. 

Når du har gennemført en bestilling, så er den bindende. Vi fremsender en ordrebekræftelse til dig på e-mail som der er blevet angivet. 

Priser: 

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms 

Prisen, der oplyses i bookingsystemet, forudsætter at du har afgivet korrekt information ved bestilling. 

Vi forbeholder os ret til at justere prisen, hvis informationerne ikke er korrekte eller hvis der er andet uforudset ved boligen, f.eks. at vinduerne er meget snavsede/kræver en afrensning/hovedrengøring, eller at opgaven af andre grunde tager længere tid end forventet. 

Hvis vi er nødsaget til at ændre prisen, vil du altid blive informeret inden opgaven påbegyndes af vores vinduespudser. 

Servicefradrag: 

Du kan få skattefradrag for vinduespudsning iht. regler for servicefradrag (håndværkerfradrag). Fradraget er typisk 26%. 

Du skal selv indberette fradraget via selvangivelsen. Det forudsætter bl.a. at betaling er sket elektronisk og du gemmer faktura som dokumentation. Læs mere hos Skat: https://skat.dk/skat.aspx?oid=2234759 

Indvendig vinduespudsningen: 

Det er vigtigt: At der er ryddet foran alle vinduer, så vi har plads til at udføre vores arbejdet. Eksempelvis genstande i vindueskarme, større møbler, krukker mv. bedes fjernes for vi rykke ikke på jeres ejendele. Sker det, så kommer der en ekstra regning for fjernelse af ting pga. tidspildt. Regning ville ligge på 380kr inkl. Moms. 

Hvis du er gangbesværet: Er du handicappet, sengeliggende eller lign. Så hjælper vi gerne med ovenstående (uden beregning). Vi tager ikke ansvar for eventuelle skader, der måtte opstå i forbindelse hermed. 

Det er ligeledes dit ansvar: At alle vinduer og døre kan åbnes og lukkes problemfrit, samt at vindueskarme, radiatorer og lign. er i rimelig stand, da vi ikke kan pudse vinduerne uden at lægge vægt på karme, rammer, radiatorer mv. 

Hvis du har vinduer: Som der er svære at åbne, skrøbelige vindueskarme eller lign, så fortæl det til os, så vi kan finde en god løsning og undgå skader. Vi fraskriver os ethvert ansvar for skader på vinduer, døre, vindueskarme, løsrevne radiatorer og lign. som følge af dårlig stand. 

Aflysning og udeblivelse for kundes side af. 

Du kan frit afbestille eller flytte din bestilling op til 24 timer før planlagt levering. Kontakt os på e-mail hurtigst muligt. 

Hvis du afbestiller eller flytter din bestilling mindre end 24 timer før planlagt levering, opkræver vi et gebyr på kr. 250 inkl. moms. 

Kører vi forgæves og det er en forglemmelse fra kundens side, vil vi fakturere et gebyr svarende til 100% af den booket pris – (dette skyldes at en anden kunde kunne have booket tiden samt vi bruger tid på kørsel hen til adressen) 

Skulle vi være nødsaget til at aflyse en bestilling mindre end 12 timer før planlagt levering, f.eks. pga. sygdom, giver vi op til 10% rabat på din næste bestilling. Er kun gældende for kunder som booker via bookingsystemet. 

Forsinkelse, tidsændringer eller en aflysning fra vores side af. 

Det er vigtigt for os at levere en god service og vi gør alt, hvad vi kan for at overholde de tidspunkter, vi har aftalt. 

Dog kan der opstå uforudsete hændelser i løbet af en dag, som gør at der kan forekomme tidsændringer eller aflysninger. En aflysning som kan ske midt på dagen, ske f.eks ved et punkteret dæk, et uheld eller sygdom som opstår på dagen hos vinduespudser. Såfremt der forekommer større tidsændringer, f.eks. på +/- 30 minutter, så vil du blive ringet op af vinduespudseren. 

Serviceydelsen 

Vinduespudsning: Er vask af vinduer med vand og sæbe, herunder aftørring af rammer, vindueskarme og gulve for vand og sæberester. Ved almindelig vinduespudsning fjernes alm. snavs, aftryk fra fedtede fingre, ekskrementer fra fugle og edderkopper mv. 

Ved udvendig vinduespudsning: Bruger vi ofte vaskeanlæg/rentvandsanlæg, som anvender ”rent vand” (demineraliseret vand), hvilket gør at der ikke kommer kalkstriber. Vaskeanlæg/rentvandsanlæg kan kun anvendes udvendigt og giver et lige så flot resultat, som vask med vand og sæbe. Vaskeanlæg/rentvandsanlæg kræver ikke efterfølgende aftørring med klud, da det overskydende vand blot fordamper. 

Almindelig vinduespudsning: Fjerner ikke større klistermærker eller klister herfra, større mængder silikone, olie- og malingrester, opkast, massivt grillfedt, nikotin, kalk, mørtel og cement. Eksempelvis, hvis dine vinduer har været vidne til en istandsættelse eller facaderenovering, vil dette ikke kunne klares med en alm. vinduespudsning, men vil kræve en afrensning/hovedrengøring af vinduerne før de kan gennemføres 100% rene. 

Ønskes en afrensning/hovedrengøring af dine vinduer skal dette aftales på forhånd. Kontakt os venligst via mail: info@cudservice.dk 

Vi er en fair virksomhed og fjerner som oftest mere alm. snavs mv. uden beregning. Hvis det er ud over det sædvanlige og en afrensning/hovedrengøring af dine vinduer skal til eller er eksempelvis nødvendig, vil vinduespudser gøre dig opmærksom på dette. Hvis der er tid på dagen når vi er kommet, ville vi selvfølgelig lave arbejde på stedet, men med en ekstra regning oveni din nuværende regning. Men er tiden ikke med os, så vi ikke kan lave arbejde pga. (Der er andre kunder som venter på os, som også har booket via bookingsystemet) Så bliver du nød til at aftale din afrensning/hovedrengøring af dine vinduer med kontoret. Henvendelse skal ske via mail: info@cudservice.dk  

Serviceydelsen er inklusive kørsel, parkering, materialer, afgifter mv. 

Fejl og mangler 

Vi ønsker 100% tilfredse kunder og giver derfor ”tilfredshedsgaranti”. Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med vinduespudsningen, så kontakt os hurtigst muligt og inden for 24 timer efter din pudsning. Så kommer vi forbi og udbedrer problemet hurtigst muligt og typisk også indenfor 24 timer. 

Kontakt os på info@cudservice.dk eller ring 93 95 58 58 

Skader og ridser 

Er uheldet ude og der opstår en skade i forbindelsen med vinduespudsningen, så kontakt os hurtigst muligt og inden for 24 timer på mail: cudejendomsservice@hotmail.com eller 93 95 58 58. Hvis vinduespudseren selv opdager, at der er sket en skade, informerer vi naturligvis om det med det samme. 

Vi er forsikrede hos (Tryg Forsikring) med de nødvendige forsikringstyper 

Bemærk: Vi fraskriver os ethvert ansvar for skader på vinduer, døre, vindueskarme, løsrevne radiatorer og lign. som følge af dårlig stand. Se afsnittet ”Inden vinduespudsningen”. 

Bemærk: Desuden, at langt de fleste vinduer er let ridsede grundet slid mv. Oftest ser man dog først disse ridser, når vinduerne er nypudsede, men ridserne skyldes ikke pudsningen. Vi benytter professionelt udstyr, som er skånsomt og som ikke ridser. 

Betaling 

Ved kunder som booker via vores bookingsystem: Betaling sker efter vinduespudsningen er gennemført. Betaling kan ske via MobilePay eller via betaling på Faktura, når fakturaen er tilsendt til din mail. OBS: Betalingsfristen på fakturaen er 3 hverdage. Fakturaen bliver tilsendt via mail, og bliver tilsendt til den mail som kunder har oplyst. 

Ved udvendige vinduespudsning: Hvor i kunder ikke behøver at være hjemme under vores ankomst, der fremsendes faktura også efter vinduespudser har gemmeført opgaven. Betalingen kan gøres på samme vilkår som der bliver beskrevet øverste oppe. Betaling kan ske via MobilePay eller via betaling på Faktura, når fakturaen er tilsendt til din mail. OBS: Betalingsfristen på fakturaen er 3 hverdage. Fakturaen bliver tilsendt via mail, og bliver tilsendt til den mail som kunder har oplyst. 

 

Ved manglende betaling af faktura: Vil man modtage en påmindelse herom. Såfremt betalingen ikke sker inden for de efterfølgende 3 dage efter påmindelsen, fremsendes første rykker med rykkergebyr på kr. 100. Efter yderligere 3 dage fremsendes anden rykker med tilsvarende gebyr. Efter yderligere 3 dage fremsendes tredje rykker med tilsvarende gebyr. Såfremt regningen fortsat ikke er betalt efter yderligere 5 dage, bliver den sendt direkte til inkasso.  

Abonnement 

 

Ved tegning af abonnement, så pudser vi dine vinduer med et fast interval, f.eks. hver 4, 8 eller 12 uge. Du vil modtage besked om kommende vinduespudsning 7 dage før leveringstidspunktet når du med på, den udvendig del (medmindre andet er aftalt). 

Ved tegning af abonnement via bookings system, så pudser vi dine vinduer med et fast interval, f.eks. hver 4, 8 eller 12 uge. Du vil modtage besked om kommende vinduespudsning dage før. 

Ved tegning af abonnement om det er til bestillings siden eller til den udvendig del. Så sender vi en kalenderoversigt over det interval som du har valgt så du altid kan følge med, hvad måned eller uge vi kommer i. Kalender sendes efter abonnementet er oprettet, som ske via kontakt os på mail. 

Ved et abonnement tilbyder vi ikke pudsning på et bestemt tidspunkt eller en bestemt ugedag. Pudsningen er fastsat til en given uge og således ikke fastsat til en specifik ugedag. Du kan f.eks. opleve at få pudset vinduer om mandagen i uge 1 og om onsdagen i uge 8. I sjældne tilfælde kan vi være nødsaget til at foretage forskydninger i abonnementsintervallet, f.eks. på grund af kørselsplanlægning eller sygdom. 

Såfremt du ønsker en fast aftale hvad angår dato og tid, så henviser vi til bestilling online via bookingsystemet, hvor du i øvrigt vil blive påmindet om eventuel genbestilling ca. 8 uger efter sidste pudsning. 

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement ved at kontakte os skriftligt på mail. 

Persondatapolitik 

Når du som kunde tegner abonnement eller afgiver en bestilling på C ud Ejendomsservice ApS online bookingsystem, afgiver du personlige oplysninger som navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. 

Oplysningerne registreres hos både Fenster ApS og C ud Ejendomsservice ApS, som hver især er dataansvarlige for de afgivne sæt af oplysninger. Se venligst Fensters privatlivspolitik, som er tilgængelige på bookingsystemet og som kræves accepteret for at kunne afgive en bestilling. 

C ud Ejendomsservice ApS følger de til enhver tid gældende regler for opbevaring af persondata og benytter alene disse oplysninger til at kunne levere de bestilte serviceydelser som kunden ønsker. Oplysningerne overdrages ikke til tredjemand. Kundeoplysninger transporteres og opbevares ikke krypteret. 

Som kunde kan du til enhver tid få indsigt i, gøre indsigelse mod eller få rettet registrerede oplysninger ved henvendelse til C ud Ejendomsservice ApS som skal ske til vores mail. 

Forbehold og ændringer 

Vi tager forbehold for tastefejl og forbeholder os ret til at opdatere nærværende handelsbetingelser uden varsel. 

Accept af betingelser 

Når du bestiller vinduespudsning online via bookingsystemet eller tegner et abonnement, så accepterer du som kunden de nærværende handelsbetingelser. Handelsbetingelserne accepterer du også, ved en henvendelse til kontoret via mail eller en telefonisk samtale angående at tegne et abonnement hos os. Alle ekstra opgave som du gerne vil have pudset som f.eks. drivhus, en udestue, altanglas eller ovenlysvinduer/velux eller lignede som er et ekstra tilkøb, er betingelserne også gældende ved din accept.   

Spørgsmål 

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os i dag.