Typisk Stillede Spørgsmål

Generelle spørgsmål

Her kan du læse de mest almindelige spørgsmål og svaret til dem

Det gør du således: 
Er din nabo interesseret i den ultimative C ud effekt ligesom dig? 
Meld jer til, og i begge kan FÅ helt op til 20% rabat og spar kørselsgebyr på hver pudsning
Rabatten beregnes ud fra din pris
OBS - For at opnå rabatten, skal I tilmelde jer via. E-mail til kontoret. Email: info@cudservice.dk

Det kan du sagtens. Bliver du forhindret, eller ønsker du blot en ny tid, kan du bare gøre det. Du kan dog senest aflyse din tid 24 timer inden vinduespudsningen.

Ja. En vinduespudsning kræver plads, og derfor er det vigtigt, at du fjerner dine ting fra vindueskarmene hvis vi skal pudse dine vinduer indefra. Du skal ligeledes fjerne ting, som står i vejen udendørs, så vi kan komme til at pudse dine vinduer her.

Du tegner et abonnement og bestemmer om vi skal komme, og pudse dine vinduer hver 4, 8, eller 12 uge. Når du har valgt det interval som passer dig, sender vi en årskalender til brug så du har et overblik over de måneder/uge vi kommer i. (den kan altid findes på din mail)

Der er to abonnenter som er gældende.

Det ene er skræddersyet til hus, rækkehus og erhvervs kunder. En udvendig ordning hvor man ikke behøver at være hjemme eller til stede. Kun når der er tale om en indvendig pudsning.

Den anden er via vores bookings system som du selv betjener. Den er skræddersyet til lejligheds kunder som bor på 1.sal og derop af, og til dem som ønsker at vælge en præcis dag og tidspunkt, vi kommer på. 

Du får en mail i forvejen før din næste pudsning. Uanset om du er på den udvendige ordning eller ej skriver til dig.

du kan skrive til info@cudservice.dk og oplyse dit navn, adresse og skrive at du ønsker at opsige og oplys gerne fra hvilken dato du ønsker skal være de sidste dato for pudsning.

Her hos C ud garanterer vi dig tilfredshedsgaranti på 24 timer efter din pudsning er slut. Eksempelvis kommer vi og pudser dine vinduer klokken: 11:00, har du til klokken 10:59 til at klage. Garantien er ikke gældende hvis klagen først kommer efter de 24 timer, efter din pudsning. Klage skal ske på vores mail info@cudservice.dk eller telefon 93 95 58 58

Hvis du er utilfreds med vores service, skal du rette henvendelse til vores mail info@cudservice.dk eller på vores telefon: 93 95 58 58. Husk dette skal ske indenfor 24 timer efter din pudsning.

Du kan frit afbestille eller flytte din bestilling op til 24 timer før planlagt levering. Kontakt os på e-mail hurtigst muligt. 

Hvis du afbestiller eller flytter din bestilling mindre end 24 timer før planlagt levering, opkræver vi et gebyr på kr. 250 inkl. moms. 

Kører vi forgæves og det er en forglemmelse fra kundens side, vil vi fakturere et gebyr svarende til 100% af den booket pris – (dette skyldes at en anden kunde kunne have booket tiden samt vi bruger tid på kørsel til adressen) 

Skulle vi være nødsaget til at aflyse en bestilling mindre end 12 timer før planlagt levering, f.eks. pga. sygdom, giver vi 10% rabat på næste bestilling (GÆLDENDE KUN VED ENGANGSPOLERING).

Vi pudser vinduer stort set alle etager huse og lejligheder. Der er tillæg afhængig af hvor mange etager, du har.

Vi anerkender vigtigheden af sikkerhed ved stigearbejde. Arbejde fra stige bør ikke udføres i større højder end 5 meter målt fra underlaget til det tredjesidste trin, man står på. Vi insisterer på, at den ansatte ikke kommer nærmere stigens top end stående på det tredje øverste stigetrin. Læs mere her.
Vi gør opmærksom på, at vi også har alternative metoder som rentvandsanlæg, teleskopstang eller brug af lift for at overholde sikkerhedsreglerne.

Det sker via et rentvandsanlæg som kan ræk op til en 3.sal højde.

Højrer højder anvendes lift.

Vi fjerner skidt, fugleklat, insektlort, fedtpletter og fingeraftryk.

Vi tørrer alle tre kanter af ruden efter behøvet og altid bundrammen ved indvendig pudsning, og vi efterlader ingen spor efter os.

Vores sæbe er miljøvenlig, skånsomt mod miljøet og naturen, samtidig med at den effektivt fjerner snavs.

En afrensning er en specialbehandling, der giver dine ruder en ultimativ C ud effekt. Det indebærer brug af ekstraordinært værktøj og stærkere sæbe end ved almindelig vinduespudsning. Afrensning inkluderer også behandling af rygerlejligheder på grund af nikotin aflejringer.

1. Efter en renovation

2. Efter en byggesag

3. hvis vinduerne ikke er blevet pudset i 6 måneder eller derover.

4. Udvendig hvis du har kældervinduer

5. Indvendig i værksteder

6. Indvendig i børnehaver

7. Indvendig i restauranter

8 Indvendig i ryger lejligheder

Vi fjerner alt snavs efter en renovering, såsom maling, mørtel, silikone, klistermærker, børnelim, tape, klisterbånd og alt andet snavs. Vi fjerner dog ikke kalk fra ruderne, det er en separat behandling, som kan bestilles særskilt.

Ja, det kan du. Servicefradraget repræsenterer en skattebesparelse på cirka 26%. For eksempel, hvis du har betalt 3.000 kr. for en håndværksydelse, vil du kunne spare ca. 780 kr. i skat. Yderligere information findes her.

Udvendig vinduespudsning  er skræddersyet til dem, der ønsker regelmæssig vedligeholdelse af udvendige vinduer uden besværet med at være til stede. Vælg dit ønskede interval (f.eks., hver 4. uge, 8 uger, 12 uger), og vi sørger for klare vinduer uden bekymringer. Du modtager en årskalender baseret på dit valgte interval, og du kan angive, om du ønsker en melding før hvert besøg.

  1. Fri adgang til alle vinduerne.

  2. Er du hus- eller rækkehuskunde, skal beplantning som f.eks. buske, tårnbuske og grene klippes ned, hvis de rækker ind foran vinduet. Fri adgang til haven.

  3. Lejlighedskunder, som bor i stueetagen, skal også klippe beplantning ned, hvis den rækker ind foran vinduet. Fri adgang til gården. Ved første besøg bedes du sætte et stykke papir på indersiden af vinduerne, så vi ved, hvilke vinduer det drejer sig om, når vi står ude på gaden eller skal ind i gården.

  4. Erhvervskunder i stueetagen skal sikre fri adgang til vinduerne. Vi flytter kun lette genstande og stiller dem ikke tilbage, som f.eks. udendørs borde og stole. Vi tager heller ikke ansvar på forsikringssiden angående flytning af genstande.

For at sikre fuld tilgængelighed til alle vinduespartier skal der være fri adgang. Hvis der er forhindringer, som beplantning eller buske, der dækker vinduerne, bedes du sørge for at fjerne dem inden vores besøg. Fri adgang gælder især for lejligheder, rækkehuse og erhvervsejendomme.

Betaling skal ske, når du har modtaget din faktura efter din pudsning.
Fakturaen kan betales via MobilePay eller via en klassisk bankoverførsel. OBS: fakturaen er der 3 dages betalingsfrist på.

Selvom vores udvendige tilbudsordning eliminerer behovet for at være hjemme, er du mere end velkommen til at anmode om en melding om dagen og tidspunktet for vores besøg. Vi sender en årskalender baseret på det valgte interval.

Servicefradraget giver ca. 26% skattebesparelse på håndværkerydelser som vores vinduespudsning service. Det er en fordel, der kan gøre det mere overkommeligt at opretholde regelmæssig vedligeholdelse af dine vinduer.