Ofte stillede spørgsmål

Har du hus eller lejlighed?

Få Vinduespudsning fra kun 149 kr.

Få pris på 1 minut

Se hvad vores kunder siger om C ud Service

Generelle spørgsmål

Her kan du læse de mest almindelige spørgsmål og svaret til dem

Sådan gør du: Er din nabo interesseret i den ultimative C-ud effekt ligesom dig? Meld jer til, og I begge kan FÅ helt op til 20% rabat og spare kørselsgebyr på hver pudsning. Rabatten beregnes ud fra din pris.
OBS – For at opnå rabatten skal I tilmelde jer via e-mail til kontoret. E-mail: info@cudservice.dk

Du behøver ikke at være hjemme, hvis du kun har bestilt udvendig vinduespudsning. Det er som regel kun huse, rækkehuse og lejligheder i stueplan eller erhvervskunder, som bestiller denne ordning. Du skal kun være hjemme, hvis du bor i en lejlighed på 1. sal eller derover og kun ønsker udvendig pudsning, da vi i så fald bliver nødt til at tage vinduerne indefra.

Du er altid mere end velkommen til at være til stede og møde vores venlige medarbejdere, men det er ikke påkrævet.

Hvis du derimod har bestilt indvendig vinduespudsning, skal vinduespudseren have adgang til dit hjem. Du kan også overveje at lægge en nøgle, hvis det er mere praktisk for dig.

Det kan du sagtens. Bliver du forhindret, eller ønsker du blot en ny tid, kan du bare gøre det. Du kan dog senest aflyse din tid 24 timer inden vinduespudsningen.

Ja. En vinduespudsning kræver plads, og derfor er det vigtigt, at du fjerner dine ting fra vindueskarmene hvis vi skal pudse dine vinduer indefra. Du skal ligeledes fjerne ting, som står i vejen udendørs, så vi kan komme til at pudse dine vinduer her.

Du tegner et abonnement og bestemmer, om vi skal komme og pudse dine vinduer hver 4., 8. eller 12. uge. Når du har valgt det interval, som passer dig, sender vi en årskalender, så du har et overblik over de måneder/uger, vi kommer. (Den kan altid findes på din mail.)

Der er to abonnementer, som er gældende:

Det ene er skræddersyet til huse, rækkehuse og erhvervskunder. En udvendig ordning, hvor man ikke behøver at være hjemme eller til stede, undtagen når der er tale om indvendig pudsning.

Det andet er via vores bookingsystem, som du selv betjener. Dette er skræddersyet til lejlighedskunder, der bor på 1. sal og derover, og til dem, som ønsker at vælge en præcis dag og tidspunkt, vi kommer.

Du får en mail i forvejen før din næste pudsning. Uanset om du er på den udvendige ordning eller ej, skriver vi til dig.

 

Du kan skrive til info@cudservice.dk og oplyse dit navn, adresse og skrive at du ønsker at opsige og oplys gerne fra hvilken dato du ønsker skal være de sidste dato for pudsning.

Her hos C-ud garanterer vi dig tilfredshedsgaranti i 24 timer efter, at din pudsning er afsluttet.

Eksempelvis, hvis vi pudser dine vinduer klokken 11:00, har du indtil klokken 10:59 dagen efter til at klage. Garantien er ikke gældende, hvis klagen først kommer efter de 24 timer efter din pudsning.

Klage skal ske på vores mail info@cudservice.dk eller telefon 93 95 58 58.

Hvis du er utilfreds med vores service, skal du rette henvendelse til vores mail info@cudservice.dk eller på vores telefon: 93 95 58 58. Husk dette skal ske indenfor 24 timer efter din pudsning.

Du kan frit afbestille eller flytte din bestilling op til 24 timer før planlagt levering. Kontakt os på e-mail hurtigst muligt.

Hvis du afbestiller eller flytter din bestilling mindre end 24 timer før planlagt levering, opkræver vi et gebyr på kr. 250 inkl. moms.

Kører vi forgæves, og det er en forglemmelse fra kundens side, vil vi fakturere et gebyr svarende til 100% af den bookede pris. Dette skyldes, at en anden kunde kunne have booket tiden, samt at vi bruger tid på kørsel til adressen.

Skulle vi være nødsaget til at aflyse en bestilling mindre end 12 timer før planlagt levering, f.eks. pga. sygdom, giver vi 10% rabat på næste bestilling (gældende kun ved engangspolering).

Vi pudser vinduer i stort set alle etager, huse og lejligheder. Der er et tillæg afhængig af, hvor mange etager du har.

Det sker via et rentvandsanlæg, som kan række op til en 3. sals højde.

Ved højere højder anvendes en lift for at sikre, at alle vinduer bliver ordentligt pudset.

Vi fjerner skidt, fugleklatter, insektlort, fedtpletter og fingeraftryk fra dine vinduer, så de bliver helt rene og pæne.

Vi tørrer alle tre kanter af ruden efter behov og altid bundrammen ved indvendig pudsning. Vi sørger for, at der ikke efterlades nogen spor efter os, så dine vinduer står helt rene og pæne.

Vores sæbe er miljøvenlig og skånsom mod både miljøet og naturen, samtidig med at den effektivt fjerner snavs.

En afrensning er en specialbehandling, der giver dine ruder en ultimativ C-ud effekt. Det indebærer brug af ekstraordinært værktøj og stærkere sæbe end ved almindelig vinduespudsning. Afrensning inkluderer også behandling af rygerlejligheder på grund af nikotinaflejringer.

  1. Efter en renovering

  2. Efter en byggesag

  3. Hvis vinduerne ikke er blevet pudset i 6 måneder eller derover

  4. Udvendig, hvis du har kældervinduer

  5. Indvendig i værksteder

  6. Indvendig i børnehaver

  7. Indvendig i restauranter

  8. Indvendig i rygerlejligheder

Vi fjerner alt snavs efter en renovering, såsom maling, mørtel, silikone, klistermærker, børnelim, tape, klisterbånd og alt andet snavs.

Vi fjerner dog ikke kalk fra ruderne, da det er en separat behandling, som kan bestilles særskilt.

Ja, det kan du. Servicefradraget repræsenterer en skattebesparelse på cirka 26%.

For eksempel, hvis du har betalt 3.000 kr. for en håndværksydelse, vil du kunne spare ca. 780 kr. i skat.

Yderligere information findes her.

Udvendig vinduespudsning er skræddersyet til dem, der ønsker regelmæssig vedligeholdelse af udvendige vinduer uden besværet med at være til stede.

Vælg dit ønskede interval (f.eks. hver 4. uge, 8. uge, 12. uge), og vi sørger for klare vinduer uden bekymringer. Du modtager en årskalender baseret på dit valgte interval, og du kan angive, om du ønsker en melding før hvert besøg.

  1. Fri adgang til alle vinduerne.

  2. Er du hus- eller rækkehuskunde, skal beplantning som f.eks. buske, tårnbuske og grene klippes ned, hvis de rækker ind foran vinduet. Der skal også være fri adgang til haven.

  3. Lejlighedskunder, som bor i stueetagen, skal også klippe beplantning ned, hvis den rækker ind foran vinduet. Der skal være fri adgang til gården. Ved første besøg bedes du sætte et stykke papir på indersiden af vinduerne, så vi ved, hvilke vinduer det drejer sig om, når vi står ude på gaden eller skal ind i gården.

  4. Erhvervskunder i stueetagen skal sikre fri adgang til vinduerne. Vi flytter kun lette genstande og stiller dem ikke tilbage, som f.eks. udendørs borde og stole. Vi tager heller ikke ansvar på forsikringssiden angående flytning af genstande.

 

For at sikre fuld tilgængelighed til alle vinduespartier skal der være fri adgang.

Hvis der er forhindringer, som beplantning eller buske, der dækker vinduerne, bedes du sørge for at fjerne dem inden vores besøg. Fri adgang gælder især for lejligheder, rækkehuse og erhvervsejendomme.

Betaling skal ske, når du har modtaget din faktura efter din pudsning.
 
Fakturaen kan betales via MobilePay eller via en klassisk bankoverførsel.
 
OBS – Fakturaen har en betalingsfrist på 3 dage.

Selvom vores udvendige tilbudsordning eliminerer behovet for at være hjemme, er du mere end velkommen til at anmode om en melding om dagen og tidspunktet for vores besøg.

Vi sender en årskalender baseret på det valgte interval.

Servicefradraget giver ca. 26% skattebesparelse på håndværkerydelser som vores vinduespudsningsservice.

Det er en fordel, der kan gøre det mere overkommeligt at opretholde regelmæssig vedligeholdelse af dine vinduer.

Få et tilbud inden for 48 timer

Ved benyttelse af denne tilbudsformular får du 10% i rabat på din vinduespudsning + du spare kørselsgebyret.

Dette tilbud er kun gældende for husejere.

Ønsker du ikke at vente på et tilbud og er du hus- eller rækkehusejer, så er du mere end velkommen til at benytte nedenstående knap. Læs vores handelsbetingelser her.